2018-02-15 Tocht met de sneeuw-scooters.

Na de sledetocht maakten we in de namiddag nog een tocht met de sneeuw-scooters. We ploeterden 20 km met de rupsbanden langs paden over riviertjes en meertjes. We mochten niet "wild" gaan (naast de paden)... wegens te gevaarlijk. De sneeuwscooter is een blijft immers een zwaar en log motorvoertuig.
De kinderen gingen mee in een veilige slee achter de scooter van de ervaren begeleidster. Ze hadden dolle pret.
Aangezien we met de volwassenen onpaar waren, mocht er eentje een halve rit alleen achter het stuur. Ik was bij de gelukkigen en Tom kon het dan ook eens alleen proberen. Het tweede deel zat ik veilig bij Wil achterop. Ik had nog nooit in een duo-rit achterop gezeten....ik voelde me compleet veilig bij Wil en ik kon met mij GoPro-tje aan de slag.
We reden door tot wanneer het al donker was. Heerlijk spectaculair rijden, zo in colonne met de lichten aan door het sneeuwlandschap. De helmen waren zo nieuw dat ik een selfie kon maken in de spiegel van de helm van Wil.
Wordt vervolgd...